BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 17 December 2011

My Superb Girlfriend(s) Part IV ♥

Nurina Amani bt Yazid . Awwww makcik , saya sayang awak tahu ?! :*
Salam and night-2 everyone ! Meet my NURINA AMANI BT YAZID . Kitaorang kawan since primary school and sama-2 masuk boria time standard 4 . Huhh , rindu time boria . Time standard 6 kitaorang dah rapat dah . Kitaorang ni memang berjodoh laah , secondary school sama and kelas pun sama 1 Dinamik . Tapi disebabkan dia pandai sikit dari kitaorang , so dia dapat tawaran MRSM . 3 bulan je dia dekat SMKTSW . Hurmmmm , sedih ohh time dia nak pindah . Tapi adat laah kaan . Nurina ni baik , pemurah ++ cantik . Cantik kaan diaa ? Dah cakap dah . Kadang-2 , kitaorang selalu share masalah . Sharing is caring kaaan ? HAHA , dia ni banyak cakap jugak tau sometimes . By the way , Nurina ni memang Korean fans . And because of her , Farah Nadia became Korean fans . Tapi aku tak se-fanatik kau laa Nurina . Kau ingat lagi tak Nurina pasal geng 'THE LIFE' ? Okayyy , sumpah aku rasa nak gelak berguling-guling sekarang . Memang nampak sangat ketidak mature-an kitaorang time form 1 . Cehhh , Nurina ni leader 'THE LIFE' , tahu ?! Lepas dia pindah , habis kucar-kacir geng kitaorang . Tak boleh blah betul ! Thanks sebab selalu ade bila aku perlukan kau , makcik koya . I love you forever and ever till the end of my life . Andand , kalau boleh kita kawan sampai syurga . InsyaAllah ! Tengah lack of ideas sebenarnya ni . HAHA , k aku tahu aku teruk . Saranghae Nurina Amani ! :* ♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment